I am..

on sâmbătă, 14 mai 2011
  Eu sunt: Creatoarea lumii mele, eroina principala propriei mele epopee...sunt labirintul din visul de la miezul noptii, sunt coplicata si totusi am continuitate atata vreme cat ai rabdare sa ma intelegi. Pretuiesc valori simple pe care la valorific in feluri complicate. Invat reguile jocului si le indoi si la ocolesc dupa bunul plac. Traiesc pentru iubire , adevar ,frumusete, cunoastere esente. Sunt in cautarea iubirii si a intelepciunii... Eu aleg sa fiu realista in idealismul meu, sa iubesc si sa sufar, sa surprind viata in totalitate, asa cum este, sa o inteleg, sa o accepte, sa o traiesc, atat cu partile ei frumoase si cu cele neplacute, sa imi gasesc si sa imi urmez calea.
  Lumea este imperfecta, caut doar sa imi gasesc coltisorul de imperfectiune perfecta.

P.S: O tenta de modestie in ceea ce am scris =).

                                                               See you soon, peace <3
                                                                                                                                                               

4 comentarii:

Anonim spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.
Once upon a time... spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
Anonim spunea...

Îmi place, e o descriere reușită. Și eu consider că sunt demiurgul propriei lumi pe blog.

daniel827 spunea...

este bine; nu trebuie sa te indepartezi de la calea asta ~ te va duce spre activarea iubirii si astfel unirea cu dumnezeu nu doar ca o teorie ci pragmatic, am trecut prin asta dar nu e usor drumul trebuie sa fie drept sa nu te abati de la cale pt senzorial...

Trimiteți un comentariu